• Home
  • V1
  • Columns
  • Jovovich maakt tas voor goed doel

Jovovich maakt tas voor goed doel

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Met veel bombarie kondigde Tommy Hilfiger van tevoren de signeersessie met topmodel Milla

Jovovich aan. Ze zou in De Bijenkorf verschijnen om de door haar en Hilfiger ontworpen tas te presenteren. Bijna een uur na de aangekondigde tijd was La Jovovich nog steeds niet gearriveerd. “Fashionably late,” was de lachende uitleg van de persvoorlichters van Hilfiger. Uw verslaggever wist het mooi gemaakt en heeft het pand na 55 minuten wachten verlaten. Zonder handtekening van het supermodel dus.

Het was allemaal te doen om een roodleren tas met kort, stevig hengsel en goudkleurige, metalen accenten. De tas is de vierde in de reeks limited edition tassen van Tommy Hilfiger waarvan 50 procent van de opbrengst ten bate van ‘Fund for Living’ komt. Dit jaar is Tommy Hilfiger een partnerschap aangegaan met Milla Jovovich.

‘Fund for Living’, is een doorlopende wereldwijde door Breast Health International geïnitieerde campagne ter ondersteuning van hen die de diagnose borstkanker hebben gekregen. Het programma helpt met de financiering van kleine behandelingen en andere benodigdheden die normaal gesproken niet vergoed worden door ziektekostenverzekeringen.

De Jovovich-tas gaat 279 euro kosten en zal vanaf april 2010 verkocht worden in Tommy Hilfiger flagshipstores, geselecteerde warenhuizen en groothandels.
Milla Jovovich
Tommy Hilfiger