Kledingmerk Mingface breidt uit met hippe tassenlijn
bezig met laden...
Een guitig zelfportret alias “The Smiling Chinese Boy” van ontwerper Sebastiaan Duong als klein
jongetje, vat goed samen, waar het kledingmerk Mingface voor staat: Mingface makes people happy. Wellicht is dit de reden, waarom het kledingmerk inmiddels op een grote schare trouwe fans kan rekenen. Zo loopt bekend Nederland weg met de vrolijke t-shirts en sweaters, waarop onder andere olijke dierenkoppen uit de Chinese dierenriem prijken. Het grote succes bij de incrowd smaakt naar meer. Vijf jaar na de start introduceert Mingface zijn eigen tassenlijn.Vanuit het merk bezien is een tassencollectie een logische lijnextensie. Volgens Duong laat Mingface zich niet alleen inspireren door de charme van kinderlijke onbevangenheid, liefde en animals, het gaat daarnaast ook over reizen. “Mingface is oorspronkelijk ontstaan vanuit mijn passie voor reizen. Mijn ultieme droom is dat de “Smiling Chinese Boy” overal ter wereld zal opduiken. Er moet veel meer humor in het straatbeeld. Mijn prints mogen daarom niet ontbreken op het ultieme reisaccessoire: de tas,” aldus Duong.
De tassenlijn bestaat uit eenvoudige unisex modellen zoals grote en kleine shoppers en overslag- en sporttassen. Grote dierenkoppen worden afgewisseld met funny all over prints. De tassen zijn te verkrijgen in de betere lederwarenspeciaal zaken en hippe kledingwinkels. De prijzen variëren van € 8,95 t/m € 29,95. Voor meer informatie zie www.mingface.com