• Home
  • V1
  • Columns
  • Kortingsapp heeft nu volg knop

Kortingsapp heeft nu volg knop

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De consument kan nu zelf aangeven van welke merken, winkels en retailers hij nieuws en voordeelacties wil ontvangen, door middel

van een 'volg knop' die het bedrijf Scoupy in de mobiele app en op de website geïntroduceerd. Meer dan 2.200 merken, retailers en MKB'ers bieden consumenten via Scoupy mobiele coupons aan. Bedrijven als V&D, Specsavers en Wehkamp zijn bij het Nederlandse mobiele, marketing- en activatieplatform aangesloten. De coupons en kortingsacties zijn aangepast aan de locatie van de consument.

"Merken en retailers hebben te maken met veeleisende consumenten. Het eisenpakket is hoog en de concurrentie is groot. Het is niet makkelijk om de aandacht te trekken van de juiste doelgroep, laat staan om die aandacht vast te houden. Relevantie is daarbij cruciaal. Scoupy brengt merken samen. Door de consument actief te laten kiezen van welke merken ze nieuws en acties wil ontvangen, ontstaan enorme mogelijkheden. Dit heeft als groot voordeel voor de consument dat ze niet wordt lastiggevallen met ongewenste informatie. Gebruikers ontvangen voordeelupdates in hun persoonlijke tijdlijn, zodra nieuwe kortingsacties, folders of coupons beschikbaar zijn. Uitsluitend van door hen zelf gekozen merken en retailers," zegt Valentijn Bras, oprichter en CEO van Scoupy, in een persbericht.

kortingsapp
Scoupy