• Home
  • V1
  • Columns
  • LATINA NAJAAR 2009

LATINA NAJAAR 2009

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Latina, een damesmerk in het middengenre, met een uitstekende prijs kwaliteits verhouding, wordt ontworpen met een Zuid Europese flair

maar specifiek gericht op de Noord Europese markten.

De introductie in Nederland, Duitsland en Ierland is bijzonder positief verlopen. Het merk biedt 8 volledig op elkaar afgestemde capsule leveringen per jaar, ondersteund door hoogwaardig promotie materiaal.

Het LATINA team ziet de “metropolitan lady” het najaar gekleed gaan in verschillende silhouetten, zoals A-lijn jurkjes met en zonder volume, slim fit en korte lengtes. Latina, onderdeel van de Portugese Riopele groep, biedt een rijke schakering aan hoogwaardige stoffen zoals rijke wol kwaliteiten voor mantels, blazers en pakken. Ook het meer casual beeld is goed vertegenwoordigd met katoenen ruit stoffen, crinkle katoen, en denim en corduroy.

Het beeld wordt gecompleteerd door een uitgebreide collectie breigoederen, en speciale voor de Latina ontwikkelde prints met een geheel eigen signatuur.
Hoofdkleuren van de najaars collectie zijn zwart/grijs met sterke kleur accenten zoals roze, groen, mosterd, en petrol. Iedere leverings capsule bestaat uit gemakkelijk te combineren kleur blokken.

Kortom een collectie die het predicaat easy-to-wear verdiend, met een rijke schakering aan combinatie mogelijkheden.



De LATINA collectie is te zien op de Modefabriek in Amsterdam, en op de Premium in Berlijn.


Voor verkoop informatie:

Aafke van Duijkeren
Sales Representative Latina

Summum woman
Gyroscoopweg 68-70
1042 AC Amsterdam
The Netherlands | Europe

Tel +31 20 636 6655
Fax +31 20 636 6640
Email Aafke.van.Duijkeren@summumwoman.com

Lars.gelling@summumwoman.com
Web www.latina.pt

fw2009
Latina