• Home
  • V1
  • Columns
  • Levi's breidt distributie budgetlijn uit

Levi's breidt distributie budgetlijn uit

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De betaalbare jeanslijn Denizen werd vorig jaar augustus door

het Amerikaanse Levis Strauss & Co in Azië gelanceerd, dit jaar wordt de distributie uitgebreid naar de VS en Mexico. In het thuisland is Levi's een samenwerking aangegaan met warenhuis Target. Denizen biedt diverse modellen voor dames, heren en kinderen tegen lage prijzen (tussen 20 en 30 dollar voor een broek).

"Denizen is het eerste merk dat vanaf het begin als mondiaal merk is gelanceerd en we zijn dat ook zeer verheugd om het nu op nieuwe belangrijke markten te kunnen introduceren," zei CEO John Anderson in een reactie.

Denizen was het eerste label van Levi's dat buiten de VS werd gelanceerd. Het merk biedt naast jeans ook tops en accessoires. Onlangs is Denizen ook Pakistan en India op de markt gebracht. Het is de tweede betaalbare lijn van het concern, in 2002 werd Signature by Levi Strauss & Co geïntroduceerd.

Denizen
Levi's
Levi Strauss & Co