Lichte daling aantal bezoekers op Pitti Uomo
bezig met laden...
Acht procent minder bezoekers, 8700 verkooppunten, meer dan
18.000 inkopers en een stroom bezoekers die de 30.000 eenheden zou moeten overtreffen op de mannenmodebeurs Pitti Uomo.“Allereerst wil ik de bedrijven bedanken die hebben deelgenomen aan deze editie van Pitti Uomo”, aldus Napoleone. “Zelden heb ik zoveel inzet en organisatievermogen gezien om een mode met kwaliteit aan te bieden. Grondig materiaalonderzoek, draagbaarheid en eerlijke producten; uitgedacht voor een veeleisend en aandachtig publiek dat pas bereid is om iets te kopen als het ook werkelijk waarde heeft. De exposanten vormen de kracht van Pitti Uomo”.
Undercover was de speciale gast van deze editie van het Florentijnse spektakel waaraan 734 bedrijven deelnamen die 889 modemerken vertegenwoordigden (waaronder 276 buitenlandse). Het modemerk Undercover, een creatie van de Japanse ontwerper Jun Takahashi, presenteerde de voorpremière van zijn menswear collectie lente/zomer 2010.