Loyalty 3.0. – hoe krijg je echte fans
Door FashionUnited
bezig met laden...
Op donderdag 11 oktober organiseert m—wise vanaf
18:00 samen met Intersolve het Smart Retail Marketing Event in de Escape in Amsterdam. Dit jaar alweer voor de vijfde keer. We gaan het hebben over Loyalty 3.0: een weg naar klantbetrokkenheid die de spaarkaart ver voorbij gaat.Onder andere zal Ingmar de Lange spreken hij is marketingstrateeg en oprichter van Mountview. Hij vertelt over een model dat hij samen met Hyves ontwikkelde en dat toont hoe retailers en merken social media kunnen gebruiken voor meer dan communicatie alleen. Adriana Hoppenbrouwer, global marketingmanager bij Hunkemöller met ruim 15 jaar internationale ervaring in de consumer marketing. Zij zal het hebben over de nieuwe multi-channel contactstrategie van Hunkemöller. Daarnaast Albert Visser, marketingmanager bij FreshCotton. Hij laat zien hoe het bedrijf, door de implementatie van Robert Cialdini’s ‘six principles of persuasion’, erin is geslaagd van loyale klanten ware ‘evangelisten’ te maken.
Mis het niet en schrijf je nu kosteloos in op www.smartretailmarketing.nl!
smart retail marketing