• Home
  • V1
  • Columns
  • Loyalty 3.0. – hoe krijg je echte fans

Loyalty 3.0. – hoe krijg je echte fans

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

Op donderdag 11 oktober organiseert m—wise vanaf

18:00 samen met Intersolve het Smart Retail Marketing Event in de Escape in Amsterdam. Dit jaar alweer voor de vijfde keer. We gaan het hebben over Loyalty 3.0: een weg naar klantbetrokkenheid die de spaarkaart ver voorbij gaat.

De eerste drie sprekers die hun opwachting zullen maken op het Event zijn al bekend. Alle drie hebben zij hun sporen verdient op het gebied van klantbetrokkenheid en komen hun visie en ervaringen met ons delen

Onder andere zal Ingmar de Lange spreken hij is marketingstrateeg en oprichter van Mountview. Hij vertelt over een model dat hij samen met Hyves ontwikkelde en dat toont hoe retailers en merken social media kunnen gebruiken voor meer dan communicatie alleen. Adriana Hoppenbrouwer, global marketingmanager bij Hunkemöller met ruim 15 jaar internationale ervaring in de consumer marketing. Zij zal het hebben over de nieuwe multi-channel contactstrategie van Hunkemöller. Daarnaast Albert Visser, marketingmanager bij FreshCotton. Hij laat zien hoe het bedrijf, door de implementatie van Robert Cialdini’s ‘six principles of persuasion’, erin is geslaagd van loyale klanten ware ‘evangelisten’ te maken.

Mis het niet en schrijf je nu kosteloos in op www.smartretailmarketing.nl!
smart retail marketing