Mediterend werken aan je merkbeleving bij Mmousse
Door FashionUnited
bezig met laden...
AFW organiseert samen met verschillende partners
door het jaar heen workshops, lezingen en trainingen waarmee zij mode ontwerpers de tools wil geven om een sterke mode onderneming te realiseren.MMousse is een flexibele ruimte in Amsterdam opgericht door Maud van de Wiel en Marjon van der Velden. Deze bijzonder locatie kan gebruikt worden als flexplek, workshops, yoga studio, expositie ruimte ed. Een plek in hartje Amsterdam waar inspiratie vorm en ruimte krijgt.
Tijdens deze ochtend werd er een workshop gegeven over Branding. Branding is het jasje waarmee je jouw merk uniek en inspirerend maakt, waarmee je betekenis geeft aan je merk. Het verhaal waarmee jij je identificeert, de betekenis dat in alles wordt uitgedragen. Marjon van der Velden, Mmousse: ‘In branding houd je je o.a. bezig met de vraag: zien mensen mijn merk zoals ik graag wil dat zij het zien?’ Een sterk merk concept is uniek, onderscheidend, eigen, eenduidig en relevant.
Na afloop vroeg AFW een aantal aanwezigen ondernemers hoe zij de ochtend ervaren hebben. Illustrator Joey Holthaus van Haus of Joey vond het een: ‘Goed opfris moment, interessant hoe andere mensen naar je merk kijken. ‘Klopt hetgene wat je in je hoofd hebt met hetgene wat je uitstraalt als merk’. Maar ook Danielle Wanders, van de Arnhemse Mode Incubator, gaf aan dat het een ‘Mooi voorbeeld is om weer met een nieuwe mindset naar je bedrijf te kijken’.
AFW & Mmousse kijken terug op een succesvolle samenwerking en een vruchtbare, inspiratievolle ochtend. Houd de AFW website: www.amsterdamfashionweek.com in de gaten voor upcomping events en laat je inspireren!
Mmousse