Meer bezoekers Stitch
Door FashionUnited
bezig met laden...
De tweede editie van de Britse mannenmodebeurs Stitch heeft fors meer bezoekers getrokken
dan de eerste keer. Nu kon dat al gauw aangezien Stitch bij zijn debuut in februari gelijktijdig was met Margin London en een beetje werd ondergesneeuwd door vakbeurs Pure, dat out of the blue ook een mannenmodebeurs uit de grond had gestampt. Dit seizoen vond Stitch daarom veel eerder plaats: op 30 juni en 1 juli jl. terwijl de andere beurzen pas in augustus zijn. Volgens de organisatie is het aantal registraties via de website van Stitch maar liefst 500 procent hoger uitgekomen dan in februari en hebben zich 2000 nieuwe bezoekers voor de beurs ingeschreven."Wij zijn erg blij met de resultaten en hebben veel goede reacties gehad," zegt beursdirecteur Brian Duffy in het persbericht. "Een groot aantal exposanten is enthousiast en heeft zich opnieuw opgegeven voor volgend seizoen."
Stitch heeft een prachtige locatie in de Old Billingsgate Market, een monumentaal, licht gebouw aan de Thames rivier. Bovendien is hier genoeg ruimte voor de beurs om te groeien.
STITCH