Drie unieke modeformules onder één dak. Dat vindt de mode-liefhebber inmiddels op zeven locaties in Nederland. In de nieuwe mega fashion stores

presenteert de Van Deursen Group nu de succesvolle formules Shoeby Fashion, Jilly & Mitch en Lake Side. Alle zeven mega fashion stores gingen dit jaar open.

Shoeby Fashion - Jilly & Mitch en Lake Side maken ook afzonderlijk van elkaar een snelle groei door in Nederland. Daarnaast is er voor een aantal locaties gekozen om met de drie modeformules onder één dak te openen. De mega fashion stores zijn gemiddeld 650 vierkante meter groot. Johan Campenhout, franchisenemer van de mega fashion store in Berkel & Rodenrijs: "Gezien de grote oppervlakte van de winkel is er op presentatie gebied van alles te beleven voor de consument." Het beleven van een echte fashion experience door de consument is een doel dat het bedrijf nastreeft, met het openen van de mega fashion stores.

Shoeby Fashion, Jilly & Mitch en Lake Side bedienen elk hun eigen segment. Hierdoor is het voor de consument altijd mogelijk om in de mega fashion stores voor de gewenste mode-aankopen te slagen. Op deze manier wordt er een hoger rendement gehaald uit de bezoekende klanten. Johan: "Ik kan dit zeker beamen. Daarnaast merk ik dat de franchiseformules elkaar versterken, mede door de constante vernieuwing in onze collectie. Op deze manier zijn we onze collega's een stap voor."

Over Shoeby Fashion en Jilly & Mitch

In de afgelopen 27 jaar is Shoeby Fashion uitgegroeid tot een toonaangevende retail- en fullservice franchiseorganisatie. Met trendy en betaalbare collecties voor zowel dames als heren (Shoeby Fashion) én kids (Jilly & Mitch) heeft Shoeby Fashion een eigen plek verworven in de fashion markt. De formule is gebaseerd op een duidelijke en eigentijdse visie op de ontwikkeling, presentatie en verkoop van mode. Shoeby Fashion onderscheidt zich door de snelle collectiewisselingen, uitgekiende relatiemarketing en een uitgebreid serviceconcept. De formule heeft nu bijna 190 winkels. In 2010 verwacht Shoeby Fashion 250 winkels in Nederland te hebben.

Lake Side: Strong in Jeans Lake Side is dé Nederlandse retail autoriteit op jeansgebied. De retailformule is ijzersterk. Duidelijk, onderscheidend, en daarom zo succesvol: Lake Side is Strong in Jeans. Indigoblauw bloed stroomt door de aderen van de sterke organisatie. Lake Side ís jeans - sterk, stoer en krachtig. Lake Side heeft 4 private labels Refill & Construction (heren) en Sensation & Winck (dames). Daarnaast verkoopt zij o.a. de merken Il Dolce, Vingino, LTB en Twinlife. De keten heeft nu ruim 50 winkels door het hele land, een aantal dat zal groeien naar 100 winkels in 2010.


 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN