De winkels van de Nederlandse multibrand

keten Men at Work in Arnhem, Breda, Rotterdam-Alexandrium en Spijkenisse zijn als eerst aan de beurt voor een flinke verbouwing. Deze maand wil het modebedrijf beginnen met de transformatie en van de filialen XL-winkels maken.

In mei dit jaar werd al aangekondigd dat Men at Work meer wilde focussen op de XL-filialen van de keten. Daartoe besloten Mark Hommelberg en Peter Roelofs, de directieleden van de keten, die de zaak via een management buy-out hebben overgenomen.

Volgens Men at Work komt in de XL-winkels het winkelconcept – met een mix van A-merken, goed opgeleid personeel en winkelbeleving – het beste tot haar recht. Het creatieve en ongedwongen karakter van het XL-concept biedt verder ook mogelijkheden voor tijdelijke events zoals pop-ups en exposities.

De multibrand keten met merken als Diesel, Adidas, Hilfiger, Vans en Scotch & Soda wil zich ook meer richten op de online shop. De koppeling tussen de webwinkel en de fysieke winkels kan volgens Men at Work nog beter.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN