Men at Work start met uitbreiding XL-concept
bezig met laden...
De winkels van de Nederlandse multibrand
keten Men at Work in Arnhem, Breda, Rotterdam-Alexandrium en Spijkenisse zijn als eerst aan de beurt voor een flinke verbouwing. Deze maand wil het modebedrijf beginnen met de transformatie en van de filialen XL-winkels maken.In mei dit jaar werd al aangekondigd dat Men at Work meer wilde focussen op de XL-filialen van de keten. Daartoe besloten Mark Hommelberg en Peter Roelofs, de directieleden van de keten, die de zaak via een management buy-out hebben overgenomen.
Volgens Men at Work komt in de XL-winkels het winkelconcept – met een mix van A-merken, goed opgeleid personeel en winkelbeleving – het beste tot haar recht. Het creatieve en ongedwongen karakter van het XL-concept biedt verder ook mogelijkheden voor tijdelijke events zoals pop-ups en exposities.
De multibrand keten met merken als Diesel, Adidas, Hilfiger, Vans en Scotch & Soda wil zich ook meer richten op de online shop. De koppeling tussen de webwinkel en de fysieke winkels kan volgens Men at Work nog beter.