Micha Noot verlaat Blue Blood
bezig met laden...
De international salesmanager van het modemerk Blue Blood heeft zijn functie neergelegd.
Micha Noot heeft besloten om voor zichzelf verder te gaan.Noot is zijn eigen agentschap begonnen, genaamd Brandrush, en vertegenwoordigt momenteel de merken Hamaki-Ho en Custo-Barcelona. Hamaki-Ho is een nieuw Italiaans herenmerk met een marge van 3.0. Volgens Noot is het merk een kruising tussen Cold Method en Scotch & Soda met een prijsklasse in het midden segment. Custo-Barcelona is een merk met zowel dames- als herenkleding. Het merk zal met een goedkope lijn en een dure lijn komen vanaf volgend seizoen.
Noot was sinds vorig jaar werkzaam bij Blue Blood. Daarvoor werkte hij onder andere bij Guess en Milk and Roses. Ook had hij in het verleden een eigen winkel, Stage 64, in Amsterdam.
Oktay Özkan volgt Micha Noot op bij Blue Blood. Özkan startte bij Blue Blood als parttime verkoper in de PC Hooftstraat. Hij klom op tot sales manager en werkte daarna bij Denham als international sales manager. Behalve met de verdere uitbouw van de het merk in Nederland, zal Oktay zich met name gaan bezighouden met de internationale herlancering van Blue Blood.