• Home
  • V1
  • Columns
  • Miss Etam test schoenenco ncept

Miss Etam test schoenenco ncept

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

In tien filialen van Miss Etam en Promiss wordt het schoenenconcept Try & Buy getest. De proef, die

vorige maand werd gestart, duurt twee maanden. Dat zegt John van der Ent, CEO van de Etam Groep, tegen Retailnews.

Consumenten kunnen in de winkels de juiste schoenmaat kiezen. Vervolgens krijgen ze de keuze uit zo'n dertig 'topping', om de schoenen zelf samen te stellen. De schoenen worden later thuisbezorgd bij de dames.

Vorige maand vertelde de CEO van de Nederlandse damesmodeketens al aan FashionUnited dat hij buitenlandse markten verkent voor de formule Miss Etam. "Momenteel doen we verkennende studies naar buitenlandse expansie. We onderzoeken vooral hoe dat het beste aan te pakken zou zijn, bijvoorbeeld met fysieke winkels of alleen online. Maar we gaan nog geen landen noemen. We doen ook verkennende studies naar nieuwe merken, naast Miss Etam en Promiss. We hebben nog geen concrete plannen, maar er gebeurt veel in de modebranche, dus je moet een scherp oog hebben.”

john van der ent
Miss Etam