• Home
  • V1
  • Columns
  • Modemerk Expresso opent stijlvolle website inclusief on-line virtuele paskamer

Modemerk Expresso opent stijlvolle website inclusief on-line virtuele paskamer

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

Damesmodemerk Expresso

heeft haar geheel nieuwe stijlvolle website gelanceerd inclusief een gebruikersvriendelijke virtuele paskamer. Full service internetbureau WebArchitects uit Amsterdam tekent voor de overkoepelende realisatie en implementatie op basis van haar E-business platform RightClick. De lancering van de nieuwe website is een belangrijke stap bij het invullen van de online strategie van Expresso.

Virtuele Paskamer Eén van de eye-catchers op de stijlvolle website is een virtuele paskamer. Bezoekers kunnen tijdens het bekijken van de collectie door één enkele muisklik artikelen ´ophangen´ in een persoonlijke paskamer. Op elk gewenst moment kan de paskamer worden bezocht en kunnen de diverse combinaties worden bekeken.

Vervolgens kan een gemaakte combinatie worden afgedrukt of per mail naar een vriend of vriendin worden verzonden.

Expresso Fashion internationaal
Expresso Fashion is een Nederlands modemerk met een duidelijk herkenbaar eigen handschrift en een eigen uigesproken vrouwelijke signatuur. De collecties worden op een eerlijke en verantwoorde manier geproduceerd waarbinnen de Fair Wear normen een toonaangevende rol spelen. Het succes van Expresso is te zien aan de inmiddels twintig eigen Expresso stores en de circa 500 retailers in binnen- en buitenland die Expresso in hun merkenaanbod hebben opgenomen. “Expresso wilde het gevoel en de beleving in de winkels terug laten komen op de website. Het resultaat sluit uitstekend aan bij onze doelstellingen, en wij zijn ervan overtuigd dat we met de lancering van deze website onze service en communicatie naar onze klanten naar een nog beter niveau hebben gebracht ”, aldus Judith Kruijdenberg, PR & Marketing Manager van Expresso.

“Expresso is een beeldbepalend modemerk dat wij graag ondersteunen bij haar online ambities. Voor een dergelijk merk is het belangrijk dat de herkenbare eigen stijl zonder concessies wordt gevat in het uiteindelijke resultaat. Onze ervaring gecombineerd met de volwassenheid en flexibiliteit van ons RightClick E-business platform maakt dit mogelijk” vult Jeroen van Stijn, Commercieel Directeur bij WebArchitects, aan. Hiermee beschikt Expresso over een stijlvolle, eigenzinnige, gebruiksvriendelijke, inspirerende website met een wisselende en actuele collectie. Geheel toegespitst op de Expresso vrouw waarvoor emotie, uitstekende pasvorm en duurzame productie nog steeds belangrijke overwegingen zijn.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeroen van Stijn (j.vanstijn@webarchitects.nl), Commercieel Directeur bij WebArchitects.

WebArchitects, the E-business company WebArchitects is een full service internetbureau gespecialiseerd in E-business. Het bedrijf levert aantrekkelijke webwinkels, krachtige marketinginstrumenten en intelligente order management oplossingen. In 2007 nam het bedrijf de achtste positie in op de Deloitte Technology Fast 50 en in 2008 veroverde het de 84e plek in de Deloitte EMEA 500. WebArchitects bedient klanten in een breed marktspectrum van het MKB tot grote ondernemingen. Daartoe behoren onder meer Ricoh, Fleurop, Paagman, Expresso en Barts Winter Essentials.

Expresso Fashion BV Luchtvaartstraat 3b 1059 CA Amsterdam T : 020 6143772 W: www.expresso.nl E: info@expressofashion.com

WebArchitects BV Joop Geesinkweg 999 1096 AZ Amsterdam T: 020-6717171 E: info@webarchitects.nl W: www.webarchitects.nl

Expresso
WebArchitects