MumsMarket.nl gedijt goed bij crisis
Door FashionUnited
bezig met laden...
MumsMarket.nl, een online marktplaats voor tweedehands en
nieuwe kinderkleding, heeft geen last van de crisis. Sterker nog; het wordt alleen maar drukker op de site. Dat zegt Liza Hollingsworth, eigenaresse en initiatiefneemster van de site. Hollingsworth merkte dat het bezoekersaantal op MumsMarket.nl het afgelopen half jaar met 37 procent steeg. Het aantal bezoekers per maand is nu tweeduizend. Opvallend is dat Hollingsworth afgelopen tijd minder tijd aan MumsMarket.nl heeft besteed. “Ik deed minder aan Marketing en ik kreeg meer bezoekers en aankopen. Consumenten zijn genoodzaakt hun bestedingspatroon aan te passen, maar hun wensen blijven hetzelfde als voorheen. Iedere moeder wil namelijk dat haar kind er leuk en goed gekleed bijloopt,” verklaart Hollingsworth het succes.MumsMarket.nl werkt samen met online kledingwinkels zoals OrangeBag.nl, Darekidswear.com en JLkidsoutlet.nl die hun oude collecties nieuwe kinderkleding doneren. MumsMarket.nl zet deze artikelen zelf te koop op de site, tegen lage prijzen. Bij verkoop komt de totale opbrengst ten goede aan een goed doel. Goede doelen die door MumsMarket.nl worden gesteund zijn de Richard Krajicek Foundation, War Child, Cliniclowns, Jeugdfonds Jantje Beton, Orange Babies, Unicef en Johan Cruyff Foundation. Zelf heeft Hollingsworth andere inkomsten.
Darekidswear.com en JLkidsoutlet.nl
mumsmarket.nl