• Home
  • V1
  • Columns
  • Nederlandse site Vente-Privée gelanceerd

Nederlandse site Vente-Privée gelanceerd

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Bijna een jaar geleden werd het al aangekondigd,

maar vandaag is het dan echt zo: Vente-Privée opent een webshop voor de Nederlandse consument. Dat maakt de Franse online shopping club bekend in een persbericht. “Een garderobe als een Parisienne ligt voor de Nederlandse vrouw nu binnen handbereik.”

Nederlandse consumenten kunnen zich nu inschrijven op de website van de community en koopjes van Calvin Klein en Moncler scoren. Volgens het modebedrijf, dat in 2001 werd opgericht door Jacques-Antoine Granjon, is het na zeven Europese landen en een geplande lancering in de VS eind dit jaar, nu tijd voor de Nederlandse consument.

Vente-Privée, gespecialiseerd in online stockverkoop van merkkleding, organiseert de verkoopevents voor momenteel zo’n 14 miljoen leden. De website bevat meer dan 1450 internationale merken. Het bedrijf heeft 1400 werknemers in dienst en in 2010 rapporteerde de winkelclub een bruto omzet van 969 miljoen euro.

Jacques-Antoine Granjon, mede-oprichter en CEO, is niet bescheiden: “Iedere dag is er wel een nieuw verkoopevent dat start. Dankzij onze ervaring en goede relaties met de grootste en bekendste merken ter wereld, beschikken wij over een divers productaanbod van hoge kwaliteit, dat zijn gelijke niet kent. Wij zijn zeer verheugd dat we dit aanbod nu ook met de Nederlandse consument kunnen delen.”

shoppingcommunities
shoppingcommunity
Vente Privee