• Home
  • V1
  • Columns
  • Nelly.com lanceert nieuw eigen merk

Nelly.com lanceert nieuw eigen merk

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De Scandinavische webwinkel Nelly.com heeft een nieuw eigen

modemerk gelanceerd. Het merk, genaamd Issue 1.3 zal vanaf begin september verkrijgbaar zijn.

Volgens Nelly.com heeft de collectie een typische Scandinavische stijl, met grote contrasten in stoffen en rechte silhoutten. De collectie is ontworpen door Madeleine Von Schedvin, een vijfentwintigjarige Zweedse ontwerpster. Naast Issue 1.3 is zij verantwoordelijk voor de de avondkleding van het modelabel Gina Tricot.

De webshop verkocht al eigen labels als Trend Nelly, Nelly White Label en Nelly Shoes. In totaal bestaat het aanbod voor mannen en vrouwen tussen de 18 en 40 jaar, uit 750 merken. Nelly.com werd vorig jaar gelanceerd in Nederland en andere Europese landen door het Zweedse e-commerceconcern CDON Group. Eerder lag de focus op Scandinavië.

Nelly
Nelly.com