Nieuw begin voor Comma
Door FashionUnited
bezig met laden...
Met het aanstellen van een eigen agent maakt het Duitse modemerk Comma een nieuwe start in
Nederland. Nu het merk sinds afgelopen maand wordt vertegenwoordigd door Marxs Brands/Martens Confectie is het aantal verkooppunten in één klap meer dan verdubbeld, vertelt labelmanager Jolanda Meijs: “De verkoop gaat echt heel goed,” vertelt ze. “Er hangt een positieve energie rond het merk. Het bewijs van de goede verkoop is te zien vanaf januari; dan wordt de zojuist verkochte collectie uitgeleverd bij retailers.“Door de sterke combinatie van het modemerk Comma, het submerk Casual Identity en de special items van ’Design by Comma’ konden we deze januarironde een groot aantal prachtige zaken overtuigen in te stappen”, aldus Wim Gorissen. “Voor de februarironde die 30 augustus begint, verwachten we eigenlijk nog veel meer omdat Comma echt hèt antwoord is voor detaillisten op het succes van bijvoorbeeld Zara door de combinatie van mode en systeem”.
Tot voor kort was s. Oliver –het andere merk van het moederbedrijf s.Oliver- verantwoordelijk voor de verkoop van het merk in Nederland. Eerder al verdween het merk uit de winkels van s. Oliver. Comma levert twaalf hoofdcollecties per jaar in het midden tot hoge segment. Het is elke maand mogelijk om in te stappen. Voor de februaricollectie moeten de bestellingen op 3 september binnen zijn.
Comma