Nieuw in Nederland: Soul Edge & Red Soul
bezig met laden...
Nieuw voor de jeansliefhebbers in Nederland zijn de
merken Soul Edge & Red Soul. Soul Edge richt zich tot de modebewuste man, die stoere, ruige elementen graag combineert met meer subtiliteit en een oog voor detail. Red Soul is het iets jongere zusje van Soul Edge. Dit is een collectie die vernieuwend, stoer en toch vrouwelijk is, met een vleugje glamour. De merken combineren authenticiteit met fashion en richten zich daarmee in het jeansrelated segment op de doelgroep 15-35 jaar.De combinatie van trendy commerciële collecties, sterke imagebuilding, scherpe prijzen en een uitstekende marge zorgen ervoor dat Soul Edge & Red Soul in het buitenland al een doorslaand succes zijn. De collectie voor winter 2010 is verdeeld in 3 thema’s. Elk thema heeft een eigen stijl, en bevat een complete range van alle artikelgroepen. De gehele collectie en de denimlijn sluiten naadloos op elkaar aan en kunnen gemakkelijk gecombineerd worden naar ieders eigen persoonlijkheid en stemming.
Soul Edge & Red Soul worden al verkocht in meer dan 850 winkels verspreid over Europa, en 1230 wereldwijd. De eerste one-brand store opende in 2007 in Parijs zijn deuren. Daarnaast hebben Soul Edge & Red Soul shop-in-shops in de Galeries Lafayette winkels in Frankrijk, waar de Soul Edge & Red Soul wereld tot leven komt.
Graag willen we deze nieuwkomers op de Nederlandse markt bij jullie introduceren op de Bread & Butter in Berlijn, of tijdens het Fashion Event in het Mode Aankoop Centrum Zuid-Nederland. Uiteraard bent u ook van harte welkom om de gehele collectie, op een ander moment, in onze showroom te komen bekijken.