Nieuwe afdeling damesmode op B&B
Door FashionUnited
bezig met laden...
Bread & Butter wordt in juli uitgebreid met een nieuwe
afdeling voor damesmode. Dat heeft beursdirecteur Karl-Heinz Müller bekendgemaakt tijdens een persconferentie. Het nieuwe segment ligt in de lijn van het huidige jeanssegment L.O.C.K. en 14 oz. Berlin, de eigen denimwinkel van Müller. Meer details worden na afloop van de beurs bekendgemaakt.Een andere opvallende verandering is dat Bread & Butter vanaf komende zomer entree gaat heffen voor niet-inkopers die de beurs willen bezoeken. "Bread & Butter is een internationale melting pot geworden voor de gehele textielindustrie en geïnteresseerden uit gerelateerde branches zoals sourcing, productie, marketing en advertising. Tevens zijn er diverse beursorganisaties die Berlijn bezoeken om inspiratie op te doen. Iedereen blijft welkom," zegt Müller, "maar het is wel zo eerlijk dat bezoekers die hier voor hun eigen doeleinden komen en niet om collecties in te kopen, een bijdrage leveren voor de zaken die zij hier doen."
BreadandButter
Bread Butter