• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuwe agent voor Cakewalk

Nieuwe agent voor Cakewalk

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Om de expansie van Cakewalk meer kracht bij te zetten heeft moederbedrijf Waalwear

Kids BV ervoor gekozen om het kindermodemerk onder te brengen bij een agent. Het bedrijf heeft Trix en Rui Varela Nunes van Lemarti Fashion Agency aangesteld als nieuwe vertegenwoordigers van Cakewalk.

Het agentschap vertegenwoordigt al langer kindermodemerk Jottum, dat ook onderdeel uitmaakt Waalwear Kids. In 2010 besloot het bedrijf de collecties van Barbara Farber, Pointer en Dobber jr. te laten vallen en zich alleen nog te focussen op de merken Jottum en Cakewalk. Om beide merken verder te laten groeien is het bedrijf de samenwerking aangegaan met Lemarti Fashion Agency.

Waalwear Kids is een onderdeel van Logo International, hieronder vallen ook WE Fashion, O’Neill, Van Gils en Setpoint. Momenteel heeft Cakewalk 700 verkooppunten in Europa. Jottum ligt bij 800 winkels.

Cakewalk
lemarti fashion agency
Waalwear