• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuwe identiteit en campagne voor kledingmerk NOIZE

Nieuwe identiteit en campagne voor kledingmerk NOIZE

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Noize, het Nederlandse jeans gerelateerde

menswear brand, heeft een nieuwe identiteit gekregen. Met een spiksplinternieuw logo, beeldmerk en een vernieuwde website is het merk stevig op de kaart gezet. Ook in het buitenland breidt Noize verder uit met nieuwe agenten in Frankrijk, Italië, Rusland, Spanje en de Oekraïne.

De
corporate identity en aansluitende campagne is neergezet door Amsterdams marketingcommunicatie bureau JAMJAM Marketing. De nieuwe campagne voor de wintercollectie is gefotografeerd door reclame- en modefotograaf Thomas Tukker, die de shoot de nodige snelheid heeft meegegeven.

De beelden zijn te zien op de www.itsnoize.com. Alle updates van Noize zullen via Facebook gecommuniceerd worden die natuurlijk ook te zien zijn via een newsfeed op de website.

NOIZE
Noize ontwerpt actieve, jeans-gerelateerde mode voor mannen; eigentijdse kwalitatieve casuals die verassend betaalbaar zijn. Noize richt zich op de ‘young at heart’ die zich met de uitgesproken, kleurrijke ontwerpen, onverwachte details en levendige prints moeiteloos kunnen onderscheiden van de massa.

noize