• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuwe Marketing Manager Waalwear Men en Setpoint

Nieuwe Marketing Manager Waalwear Men en Setpoint

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Vanaf 1 augustus 2010 is Peter Pietersma gestart

als Marketing Manager voor Waalwear Men en Setpoint in Breda. In deze rol zal hij zowel de marketing van Waalwear Men als ook Setpoint aansturen en met zijn kennis een belangrijke bijdrage leveren aan beide organisaties.

Peter Pietersma heeft hiervoor gewerkt in de functie van Creative Director bij ‘Het Kabinet’, een organisatie die zich richt op meubels en woonaccessoires.

Peter Pietersma: “Met een frisse blik en een creatieve achtergrond is het mijn uitdaging om zowel de brands van Waalwear Men als de winkelketen Setpoint te profileren en sterker te positioneren. Het zijn allemaal sterke concepten die nu en in de toekomst een sterke bijdrage gaan leveren aan de visie van de goed kledende man.”

Het merkportfolio van Waalwear Men bestaat o.a. uit Van Gils en Van Kollem. Waalwear Men en Setpoint zijn gevestigd in Breda en vallen onder LOGO International, waar tevens Waalwear Kids, WE Europe, O'Neill en Beldona onderdeel van uitmaken.

CCpage
Setpoint
Van Gils
Waalwear men