• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuwe merken bij De Bijenkorf

Nieuwe merken bij De Bijenkorf

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Later deze week start de jaarlijkse Dwaze Dagen uitverkoop bij De Bijenkorf

waarbij het om de koopjes draait, maar het warenhuis is ondertussen al geruime tijd aan het upgraden met steeds meer steeds duurdere merken. Dit najaar is weer een aantal nieuwe (internationale) merknamen aan het assortiment toegevoegd. Grote klapper was begin september de opening van een Louis Vuitton shop-in-shop in het filiaal in Amsterdam. Maar daar blijft het niet bij. De komende twee maanden volgen soortgelijke shops voor Gucci, Ferragamo en Hermès. Het accessoireaanbod (tassen met name) was al uitgebreid met klinkende namen zoals Viktor & Rolf, See by Chloé en Marc by Marc Jacobs. In de rekken op de modeafdeling waarin vorig jaar onder meer Sonia by Sonia Rykiel opdook, zijn nu weer nieuwe merken te vinden als Donna Karan, Calvin Klein en Missoni.

De Bijenkorf maakt deel uit van Maxeda, voorheen Vendex KBB, en staat te koop. Het warenhuisconcern heeft twaalf filialen in ons land.

De Bijenkorf