Nieuwe merken op Bodyfashion Tradefair
bezig met laden...
Dolce& Gabbana, Guess en La Perla zullen begin februari
te zien zijn op de Bodyfashion Tradefair in Amersfoort. In totaal sloten 15 nieuwe merken zich aan bij de beurs. “Het beursaanbod wordt interessanter en completer.”Het thema van de bodyfashion beurs in het inkoopcentrum langs de A1 bij Amersfoort is Happy Valentine. “Modieuze, functionele, versierende en flatterende tweedehuid mode,” zegt Helen Ypma manager van Bodyfashion Nederland. Nieuwe aanbieders in het ondermode segment als Jill Ashley, Emporio Armani en Polo Ralph Lauren, zullen de bezoekers volgens Ypma wel prikkelen. “Wie als ondernemer succes wil blijven hebben, moet niet in traditionele hokjes, hangertjes en maatvoering blijven denken,” zegt ze. “Het betekent dat je de klant verleidt door een compleet, actueel, en fantasierijk assortiment.”
Tijdens de beurs, van 13 tot en met 15 februari, verzocht Sessibon een modeshow. Het Stijlinstituut Amsterdam zal een trendpresentatie verzorgen op de eerste etage van de Bodyfashion Tradefair.