Nieuwe showrooms voor USG Brands
bezig met laden...
Door de komst van nieuwe showrooms bij het Nederlandse
sportmodeconcern USG Brands zal er een kleine reorganisatie plaatsvinden bij het bedrijf. Het gaat om zes nieuwe showrooms die het bedrijf opent, in het Centrum voor Accessoires, Schoenen en Tassen in Nieuwegein (CAST). De showrooms van USG Brands krijgen een totale oppervlakte van 310 vierkante meter en bevinden zich op de eerste verdieping van CAST. De showroomlocatie in Leusden zal ook aanblijven.Met de uitbreiding hoopt USG Brands haar positie op de thuismarkt te verbeteren. Het betekent echter ook een aantal personele veranderingen: Frans Kasl zal zich als agent van Le Coq Sportif en Pantofola d’Oro richten op de provincies Gelderland, Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. Maarten van Rijen is verantwoordelijk voor de verkoop van deze twee merken in de overige provincies. De showroom van Helly Hansen komt in handen van Michael Oliekan. Joel de Haan, sinds november 2011 werkzaam bij USG Brands, zal verantwoordelijk zijn voor Tenson en Valsport.
“De nieuwe showrooms zijn een belangrijke stap voor USG Brands. Nieuwegein vormt hét inkoopcentrum voor onze key retailers en het is dus van groot belang dat wij hier krachtig aanwezig zijn met ons merkenportfolio. Samen met mijn team kijk ik er naar uit om onze klanten een optimale service te kunnen bieden,” zegt Sales Manager Arno Bode.Op meer dan 300 m² zullen hier de footwear-collecties van Eddy Merckx, Helly Hansen, Le Coq Sportif, Pantofola d’Oro, Tenson en Valsport worden gepresenteerd.