• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuwe strategie After Eden

Nieuwe strategie After Eden

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Nederlandse lingeriefabrikant Elbrina heeft haar lingeriemerk After Eden ondergebracht bij reclamebureau Ideas for Brands. In

de komende periode wordt er gewerkt worden aan het opzetten van een on- en offline campagne die internationaal zal worden uitgerold. Het doel is de naam van After Eden te versterken, vertelt Ageeth Simons, Buying Director: "We willen dat het merk één van de grote spelers in de wereld wordt. Die potentie zit in de naam en in de collectie"

Het is nodig om op een nieuwe manier te communiceren omdat de markt verandert, zegt Frans Mollen van Ideas for Brands: "De campagnes van lingeriemerken zijn agressiever geworden," legt hij uit. "Kijk bijvoorbeeld naar een merk als Sapph. Om nog op te vallen, moet je een merk steviger profileren." After Eden is het grootste merk van Elbrina, dat ook onder meer Boobs & Bloomers uitgeeft. Als de nieuwe marketingstrategie aanslaat, zullen mogelijk de andere merken van Elbrina volgen. Hoe de campagne er precies uit zal zien, staat nog niet vast.

After Eden
Elbrina