• Home
  • V1
  • Columns
  • No Excess 25 jaar

No Excess 25 jaar

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

25 jaar geleden, 1 mei 1988 startte Roel de Veer met het merk No Excess. In de eerste jaren

concentreerde het jonge merk zich vooral op t shirts, knits en shirts in het lagere middensegment . De verkoop concentreerde zich op Nederlandse, Belgische en Duitse markt. Inmiddels is de distributie uitgegroeid tot 41 landen met meer dan 2000 verkooppunten. De meeste dealers komen nu uit het midden/midden-hoog segment zowel in de casual jeans related als in het jonge modische herenmode segment.

Het merk ontwikkelt zich steeds verder met als belangrijkste kenmerken trendy collecties met een uiterst sterke prijs-kwaliteitsverhouding en een prima marge voor de retailers. Ondanks de moeilijke economische situatie in geheel Europa wist het merk tegen de marktontwikkelingen in toch een plus van bijna 20% te realiseren in het lopende jaar . Het merk hoopt die ontwikkeling door te zetten en bedankt al haar klanten voor de support in de afgelopen jaren… Het enthousiasme en teamspirit van de beginjaren is nooit verloren gegaan en zijn nog steeds de bouwstenen waarop het bedrijf is gebouwd.
No Excess