NYDJ meldt sterke groei in Europa
Door FashionUnited
bezig met laden...
Jeansmerk Not Your Daughter’s Jeans (NYDJ) meldt in 2010 in Europa een groei van 300 procent
te hebben geboekt. Exacte omzetcijfers worden niet gemeld. "Meerdere factoren zoals een collectie die geheel bestaat uit slimming jeans, een succesvol NOS systeem en een grootschalige Europese advertentiecampagne hebben bijgedragen aan het groeiende succes van NYDJ,” zegt Stephan van Kruisselberge, CEO NYDJ Europe, in het persbericht.NYDJ werd opgericht in Los Angeles en opereert sinds 2008 op de Europese markt. Hier heeft het merk inmiddels meer dan 2000 verkooppunten, dat is een verdubbeling vergeleken met vorig jaar. Vanaf begin dit jaar zijn verschillende grote retailers ingestapt: Breuninger, KaDeWe, Konen, House of Fraser, John Lewis, Bram, De Bijenkorf, Fenwick, NK Departmentstore, Stockmann en Selfridges. Ook is NYDJ verkrijgbaar in alle P&C vestigingen in Duitsland en Oostenrijk. Het merk wil het netwerk agenten en showrooms in Europa nog verder uitbreiden. In 2010 werden nieuwe agentschappen in Spanje en Italië gestart.
Not Your Daughters Jeans
NYDJ