Online Collectie Special - Fall Winter 2015 Nederland & België
bezig met laden...
Januari is hét moment waarop duizenden retailers weer de collecties gaan inkopen. Zou het niet mooi zijn dat inkopers tijdens dit belangrijke seizoen al geconfronteerd zijn met úw merk en úw collectie via meerdere kanalen? Het geeft aan dat uw merk actueel is, en je laat zien dat er een verhaal zit achter de nieuwste collectie.
Na een succesvolle editie van de S/S2015 Collectie Special gaan we dit mooie concept wederom lanceren rondom het aankomende beursseizoen Fall / Winter 2015 in Nederland en Belgie!
Zorg via de online Fall/Winter 2015 Collectie Special dat uw merk top of mind blijft bij de inkoper door gebruik te maken van het enorme bereik van FashionUnited! Kunnen wij uw merk ook presenteren aan duizenden modeprofessionals?
Wilt u ook dat uw Fall / Winter collectie gepresenteerd wordt onder duizenden modeprofessionals tijdens het beursseizoen? Neem dan vandaag nog contact met ons op via: media@fashionunited.com
+31 20 61 54 24 1
Klik hier voor live voorbeeld van de Collectie Special Spring / Summer 2015
Collectie Special
Uw Collectie Bericht Online presentatie van uw collectie aan de bezoekers van FashionUnited Nederland en België. Doormiddel van een Collectie Bericht wordt uw collectie onder de aandacht gebracht en op deze manier getoond aan tienduizenden FashionUnited bezoekers waaronder duizenden inkopers, retailers en beursbezoekers!
Deelname in de Collectie Nieuwsbrief Naast de online presentatie wordt uw collectie ook opgenomen in de speciale Collectie Nieuwsbrief die in het beursseizoen verstuurd zal worden. In de nieuwsbrief zal een korte teaser opgenomen worden met een link naar het Collectie Bericht op FashionUnited. Alleen in Nederland gaat deze mailing al naar meer dan 40,000 modeprofessionals!
Dedicated Tweet van uw Collectie Bericht Gedurende de actie periode zal uw Collectie Bericht twee keer onder de aandacht worden gebracht bij meer dan 27.000 FashionUnited Twitter followers in Nederland en Belgie.
Uw Logo in banner Gedurende de actie periode zal er non-stop aandacht voor uw Collectie Bericht gegenereerd worden, onder andere via een prominente banner in week 3 & 4 op de homepages welke leidt naar de overzicht paginas waar uw Collectie Bericht te vinden is.
Actieperiode: 12 januari 2015 t/m 1 februari 2015
Bereik- 390.000 Bezoeken per maand
- 3.330.000 Maandelijkse pageviews
- 49.500 Nieuwsbrief abonnees
- 27.750 Twitter volgers