• Home
  • V1
  • Columns
  • Oproep: meer pinnen

Oproep: meer pinnen

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Kleding- en schoenenwinkels vragen vanaf maandag 19 april in een TV-commercial hun

klanten te pinnen in plaats van contant te betalen. De reclamespot zal tot en met 9 mei vaak te zien zijn op diverse nationale TV-zenders. Hiermee wil de modebranche aangeven dat zij een sterke voorkeur heeft voor snel en veilig betalen met de pinpas.

Currence, eigenaar van PIN, verzorgt de "Klein bedrag? Pinnen mag!"-commercial voor de modebranche. Echter, wat veel belangrijker is: De aandacht op de winkelvloer voor pinnen. Uit onderzoek blijkt dat klanten op het betaalmoment pas bepalen hoe ze gaan betalen. Als de medewerker op dat moment vraagt of de klant wil pinnen, dan doet deze dat graag. Om winkelmedewerkers te informeren over pinnen en om op een leuke manier te oefenen met de pinvraag "Wilt u bij me pinnen?", heeft de Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen speciaal voor winkelmedewerkers een aantrekkelijke internetsite ontwikkeld met informatie en spelletjes (www.wiljebijmepinnen.nl).

pinnen