• Home
  • V1
  • Columns
  • Panorama: 'Wij willen nieuwe generatie beurzen creëren'

Panorama: 'Wij willen nieuwe generatie beurzen creëren'

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

‘Aantrekkelijk’ geprijsde labels kunnen begin juli voor het eerst

terecht op de nieuwe Duitse vakbeurs Panorama. De beurs, die de eerste honderd exposanten heeft onthuld, zal plaatsvinden in ExpoCenter Airport Berlin.

De eerste honderd merken stonden afgelopen seizoen geen van allen op Bread & Butter, de grootste modebeurs van de Duitse hoofdstad. Panorama wil dan ook vooral een aanvulling zijn op het huidige aanbod tijdens de Berlijnse modeweek. Onder andere S. Oliver, Comma, Mac, Sao Paulo, Tramontana, Summum Woman en Pierre Cardin hebben zich al aangemeld voor de eerste editie van Panorama.

Panorama wil vooral een podium bieden aan innoverende en sterk verkopende, hedendaagse merken. Zo’n 60 procent van de beursruimte zou al zijn verhuurd. Jörg Wichmann van de modebeurs: "Met het concept van Panorama Berlijn, willen we niet alleen de tijdgeest vangen, het is ook een visie op de toekomst. Wij willen een nieuwe generatie van beurzen creëren."

In de zomer zal ook de tweede editie van The Gallery plaatsvinden, een beurs van Igedo Company, in café Moskau. Merken uit het hoogsegment als Kenzo en Missoni tonen tijdens de Berlijnse modeweek hun collectie op het nieuwe Show & Order. Voor Premium wordt het de twintigste editie. Bread & Butter heeft in de zomer het thema: The Rock.

Bread Butter
Panorama
Premium
The Gallery