Positieve ontwikkelingen voor Interselection
bezig met laden...
Tevreden deelnemers en een stijging van internationale
bezoekers. De Parijse modevakbeurs Intersélection die 13 t/m 15 april plaatsvond, is met succes afgerond. De organisatie heeft hard aan de weg getimmerd om meer buitenlanders aan te trekken. Na een moeilijke periode, voelbaar voor de hele modebranche, ziet Interselection haar bezoekers terugkomen. Interselection is de modevakbeurs voor de groot distributie.Het bezoekersaantal stijgt met + 7%. Deze stijging komt met name door de bezoekers afkomstig uit het buitenland: Spanje (+39%), Nederland (+30%), Portugal (+20%), Belgie (+5%), …
Opmerkelijk is de kwaliteit van de bezoekers. De grote namen waren aanwezig: Kiabi, Morgan, 3Suisses, Andre, Auchan, Carrefour, Leclerc, Casino, La Redoute, Noa Noa, El Corte Ingles, Printemps, Galeries Lafayette, Miss Etam, M&S Mode, ...
Het Trend Forum en de lezingen worden goed ontvangen door de bezoekers. Analyse van de winter 2010, voorbereiding voor het jaar 2011 en nog veel meer informatie worden de inkopers aangeboden.
De beursorganisatie is ervan overtuigd dat de moeilijke periode eindelijk achter de rug is. Haar exposanten waren zeer te spreken over hun deelname. De aanmeldingen voor de volgende sessie, 3 t/m 5 november 2010, zijn nu al begonnen. Alles duidt erop dat de positieve lijn zich gaat voortzetten.
Meer informatie: WaVe-Up marketing & promotion voor (vak)beurzen, organisaties, bedrijven.
info@wave-up.com