• Home
  • V1
  • Columns
  • Queen of Retail: De L van Lef en de B van Bagger

Queen of Retail: De L van Lef en de B van Bagger

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Lef hebben. Durven af te wijken. Statement neerzetten.

Lanvin heeft het, doet het en realiseert het. Met geweldig resultaat. Sterke campagne, etalages en collectie, kortom de algehele exposure.

Lef hebben om in deze tijd je collectie onherkenbaar zonder prijs in de etalage te zetten en zo je concurrentie te lijf te gaan. In de tijd van moeilijke omzetten, angst en menig retailer die de consument met lelijke kortingsposters om de oren mept, gooit Lanvin met verf. Het werkt, big time!

In goede tijden, maar vooral slechte tijden is creatie het devies. Jammer dat het zo veel aan lef ontbreekt...



Lanvin: Lesje in Lef.



De B van Bagger: schreeuwende prijzen, bergen spullen of heel veel boodschappen, het werkt allemaal niet.



De C van Creatie en Classic, nog steeds een van de betere department store campagnes van Selfridges


Queen of Retail, Eugenie Bürer is creatief marketingexpert in de mode, sport en retail. In het verleden heeft zij o.m. gewerkt met Nike, de Bijenkorf, Hema, Mexx en V&D. Iedere maand beschrijft en fotografeert zij voor FashionUnited bijzondere (internationale) retailformules en -trends.

Queen of Retail