• Home
  • V1
  • Columns
  • Queen of Retail: 'I am in Miami Bitch'

Queen of Retail: 'I am in Miami Bitch'

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

'Drink all day, play all night', 'Drink all day f@#! all night'...

Het inspirerende refrein uit de wereldhit "I am in Miami Bitch".

Waar die inspiratie vandaan komt wordt duidelijk 'while hitting the streets'. Veel, groot, luid, glitter & glamour in your face. Queen of Retail was getuige van Memorial Day Celebrations in Miami Beach.
Steden als Atlanta en New York bannen dit event en dus verzamelt al het Black, Fat, and White Trash zich in Miami voor een lang weekend party crashen en Retail Therapy.

Straatbeeld en retail schreeuwen het uit... I am in Miami Bitch. Caravans van gepimpte glimmende 'rides' en veel, heel veel glitter in de etalages. Oversized is de regel, of het nu om pizzapunten, cocktails, shirts, pants of borsten gaat. Alles is XXXL. Show them the merchandise; Be Proud & Loud is het motto.

Miami retail doet groots en meeslepend mee. Boobs in stars & stripes bikini's gepropt en voor de heren de monsterlijke trend: sokken in slippers. De locale opvatting van Hot & Cool. Hoe lelijk en goedkoop ook, het werkt wel inspirerend...

Enjoy de Miami experience!




Pimp my ride en hear my beat...

Hoezo geen borstvergroting? Size matters. Big time.

Geen ontkomen aan, ook de kids in de etalage worden flink onder handen genomen.

Glitter & Glamour. Sokken & Slippers.




Queen of Retail, Eugenie Bürer is creatief marketingexpert in de mode, sport en retail. In het verleden heeft zij o.m. gewerkt met Nike, de Bijenkorf, Hema, Mexx en V&D. Iedere maand beschrijft en fotografeert zij voor FashionUnited bijzondere (internationale) retailformules en -trends.
Queen of Retail