Queen of Retail over...Gilly Hicks
bezig met laden...
Gilly Hicks in Sydney. Cheeky cousin of Aberbrombie & Fitch. Niet helemaal nieuw, maar nog onbekend
voor velen, dit 'kleurrijke nichtje van Abercrombie & Fitch'...Een lingerieketen van het type A&F, retail voor alle zintuigen, de typische geur, prachtige verlichting, juiste muziek, mooie vriendelijk lachende, (jaja, dat is nog eens nieuw!) winkelmeisjes, die je ook nog goed helpen, en die en passant ook nog even de collectie showen zoals we dat van het A&F concept gewend zijn.
Een sterke, vaak wisselende collectie, dus vooral reden om vaak terug te komen, zodanig mooi op kleur en model gepresenteerd dat je eigenlijk alles wilt hebben. Als je dan uiteindelijk een keuze hebt gemaakt, beland je in de luxe paskamer. En ook hier is heel goed over nagedacht! Ten eerste, heerlijke diepe kussens waar je in ploft en weer tot jezelf kan komen, de ruimte is aangenaam goed verlicht en last but not least, een hele ladenkast met nog veel meer modelletjes in alle maten. Kijk daar kan menige retailer nog eens wat van leren! Een heerlijke comfort zone waar je op relaxde wijze (veel meer setjes dan je van plan was) kan passen, zonder dat je van jezelf schrikt in de spiegel. Want laten we wel zijn, die vreselijke paskamers met dito verlichting, dragen toch niet bij aan een prettig zelfbeeld...Bij Gilly Hicks voel je je een stuk beter, prettig voor de klant en voor de omzet van Gilly Hicks. Noem het een win-win situatie!
Mooi overzicht in kleur, diepte collectie en goed geprijsd. Het 'value for money' verhaal is duidelijk.
Product is HERO
Sterk 'hebberig makende' presentaties op kleur & keuze
De ladenkast met nog meer modellen en maten
Heerlijke dikke kussens in de paskamer
PS. Hou ook die andere neef uit dezelfde familie, Hollister (soort van A&F) goed in de gaten, met z'n allen zijn ze bezig in rap tempo de wereld te veroveren..., Gilly Hicks is inmiddels in de UK gesignaleerd, Hollister neemt NYC over en ze hebben meer in hun mars!
Queen of Retail, Eugenie Bürer is creatief marketingexpert in de mode, sport en retail. In het verleden heeft zij o.m. gewerkt met Nike, de Bijenkorf, Hema, Mexx en V&D. Iedere maand beschrijft en fotografeert zij voor FashionUnited een bijzondere (internationale) retailformule.