Raafh presenteert haar eerste collectie Parijs!
Door FashionUnited
bezig met laden...
Raafh is een familiebedrijf bestaande uit zes familieleden die
allemaal hun eigen inbreng hebben in het bedrijf. In januari staat Raafh op het Green Orange Fashion paviljoen samen met 30 andere Nederlandse ontwerpers. Raafh is een nieuw bedrijf maar zeker niet onervaren, Nadine Kooijman ontwerpt samen met haar moeder de tijdloze mannenkleding. Een collectie ontworpen en gemaakt met zoveel ervaring geeft gegarandeerd succes! Dit frisse en unieke label kijkt uit naar haar deelname aan de beurs, hopend op een vliegende start!Het familiebedrijf Raafh is gevestigd in Amsterdam, de diversiteit en vaardigheden die aanwezig zijn in de familie leveren alle behoefte voor het merk. De naam Raafh komt van Raven de “odd one” onder de vogels. Raafh is een kleding label voor mannen, dat voor luxe kleding staat met een persoonlijke handtekening. De kleding biedt het comfort van je favoriete trui met tegelijkertijd de look van een exclusief kledingstuk. Raafh is shabby chic in hoge kwaliteit. De ontwerpen zijn gemaakt voor elke persoonlijkheid, van midden twintig tot 99 jaar.
De eerste collectie van Raafh en dus ook gepresenteerd gaat worden in Parijs bestaat uit 25 stijls. Het is een mannencollectie die loopt van luxe ondergoed tot tank’s, losse shirts, jersey vesten, overhemden, jasjes, sjaals en zelfs een pyjama. Raafh werkt niet vanuit huidige trends of vanuit een bepaald image. “De ‘Raafh-man’ doet behoorlijk waar hij zelf zin in heeft en is niet bang dit te laten zien maar uitspraak in kleding hoeft niet altijd schreeuwerig te zijn.” Zo mag de pyjama van Raafh best op straat gedragen worden, bijvoorbeeld met een double-breasted jasje er boven!
Na deze eerste collectie zal Raafh direct doorgaan met het ontwerpen van de nieuwe collectie. De nieuwe collectie zal deels een vernieuwing zijn van de vorige collectie, aangevuld met nieuwe items. Raafh besteedt veel aandacht en zorg aan haar producten. Dit proces noemen ze ‘Slow Fashion, een duurzame inslag. Duurzaam in de zin dat Raafh zich richt op de primaire levensduur van een product, hoge technische kwaliteit en blijvende draagbaarheid (goede basic).
Meer weten over Raafh? Ga naar www.raafh.com (binnenkort online). Wil je meer weten over Green Orange en de beurs Who’s Next Prêt-à-Porter Paris? Mail naar info@wave-up.com
raafh
wave up