• Home
  • V1
  • Columns
  • Retail Event Nederland 2014: Innovatie & Demonstratie

Retail Event Nederland 2014: Innovatie & Demonstratie

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

Innovaties, inspiratie en kennis voor de Nederlandse retailsector

Op 26 & 27 maart 2014 is Expo Houten wederom hét centrum voor de retailsector in Nederland. Retail Event Nederland is het vakevenement waarop retailers zich laten inspireren en informeren over de nieuwste producten, oplossingen en trends binnen de sector. Ontwikkelingen in het huidige retaillandschap gaan in hogesnelheidstrein vaart. Het is noodzakelijker dan ooit dat men zich op één podium volledig kan laten informeren omtrent innovaties en toekomstige ontwikkelingen binnen retail.

Producten & diensten

Retail Event Nederland 2014 biedt oplossingen voor grootwinkelbedrijven, detaillisten en winkelcentra. Tijdens deze vakbeurs presenteren zich leveranciers van ondermeer winkelinrichting, interieurbouw, automatisering, beveiliging, betaaloplossingen, logistiek, displays & signage maar uiteraard ook oplossingen op het vlak van omni-channel en mobile solutions. Belangrijk element bij de komende beurseditie is dat naast productpresentatie ook ruimschoots aandacht wordt besteed aan demonstraties; het nieuwe retailen in de praktijk.

Seminarprogramma

De Nederlandse retailsector bevindt zich in een fase waarbij winkeliers hun formule scherp tegen het licht houden, teneinde deze te kunnen doorontwikkelen om voorbereid te zijn op retailen in de toekomst.

In samenwerking met kennispartners wordt op de komende beurseditie een bijzonder actueel seminarprogramma georganiseerd. Het programma speelt in op de laatste ontwikkelingen en trends voor de fysieke retailer. Denk hierbij aan thema’s als winkeldesign, beleving, betalingsmethoden, omni-channel retailing, service & gastvrijheid, MVO in Retail en Online Reputatiemanagement. Maar ook onderwerpen als “de rolverdeling tussen fabrikant en retailer” en “het shoppergedrag van de millenniumgeneratie” komen ruimschoots aan bod. Kortom, winkeliers kunnen zich twee dagen lang uitgebreid laten informeren over de uitdagingen en kansen binnen het toekomstige winkellandschap van Nederland. De oplossingen die binnen de kennissessies aangedragen worden zijn veelal snel, praktisch en eenvoudig toe te passen binnen het eigen winkelbedrijf.

Gratis bezoek

Na voorregistratie via www.retaileventnederland.nl kunt u kosteloos een bezoek brengen aan zowel de beurs als het seminarprogramma.

- Ingezonden mededeling -
Retail Event Nederland