Saltydog werkt samen met meidengroep
Door FashionUnited
bezig met laden...
Salty Dog en de meidengroep Lisa, Amy en Shelly gaan
samenwerken. Dat zijn A-Brands Quality Wear en Dimperium Productions overeen gekomen. Tijdens het eerste theater concert “BuitenGewoon” van Lisa, Amy en Shelly in het Beatrix Theater heeft er een Try-Out plaatsgevonden met 3 “special edition” T-shirts van Salty Dog. De samenwerking zal de komende periode steeds verder worden uitgebreid, zo word er gesproken om onder het label Salty Dog een “L*A*S” T-shirt collectie te brengen, waarbij Lisa, Amy en Shelley het artwork bepalen. Ook zijn er ideeën voor landelijke acties, waarbij er “Meet & Greets” en thuisconcerten gewonnen kunnen worden. Salty Dog afnemers zullen hiervan op de hoogte worden gebracht zodra hier meer over bekend is. Lisa, Amy en Shelley vertegenwoordigden Nederland tijdens de Europese finale van het Junior Songfestival 2007. Sindsdien zijn ze een van de populairste meidengroepen van dit moment onder 6 tot 10 jarige kinderen met ruim 85.000 hyvesvrienden en miljoenen hits op hun You Tube filmpjes. Salty Dog, het door A-Brands Quality Wear ge-restylde merk, bestaat sinds 1971 en heeft bewezen een “evergreen” te zijn die niet meer weg te denken is uit het kids en junioren fashion segment.Salty Dog