Sanoma lanceert e-commerce platform
bezig met laden...
Uitgeverij Sanoma heeft een nieuw e-commerce platform gelanceerd, waarbij consumenten zich kunnen
inschrijven voor kortingen op mode-artikelen. Elke woensdag is er een beauty en modeaccessoires aanbieding.Het platform, genaamd Happy Deal, zoekt per dag en per categorie producten bij verschillende bedrijven. Zeven dagen per week wordt één onderscheidende aanbieding aangeboden in een specifiek daggebonden thema. De consument kan zich hiervoor in- en uitschrijven. De aangeboden deals blijven voor een aantal dagen beschikbaar op de site en de voorraad kan live worden gevolgd. Klanten kunnen een week terug en een week vooruitkijken op de deals die aangeboden zijn. In tegenstelling tot veel andere dealsites stuurt Happy Deal alleen aanbiedingen waar de consument om gevraagd heeft. De site is exclusief toegankelijk voor leden en het lidmaatschap is gratis.
Het platform past in de strategie van beide bedrijven. Ze willen op de consument gerichte digitale activiteiten ontwikkelen. "Wij geloven in relevantie richting onze klanten. Er komt al veel op hen af op het gebied van kortingen en aanbiedingen. Met het grootste deel daarvan kan een consument niks. Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garanderen daarbij A-merk kwaliteit. Happy Deal onderscheidt zich van andere deal sites door de eenvoud van de deals die worden aangeboden, dit maakt het voor de consument een overzichtelijk en toegankelijk platform," zegt Ronald Luijendijk, manager Happy Deal.