Binnenkort moet de eerste Sapph winkel openen in Rotterdam. Dat zegt eigenaar Roland Kahn

tegen de Volkskrant.

Volgens Kahn krijgt het bedrijf door de winkelopening 'een nieuwe ziel'. Sapph is momenteel bezig om het imago van het merk te veranderen. Het lingerielabel wil 'vrouwvriendelijker' zijn.

Sapph werd vooral bekend door de billboards met gephotoshopte, sexy modellen met slogans als 'Dress less to impress', 'You ain't seen nothing yet' en 'Let's get wet', met zwemster Inge de Bruijn.

Begin juni liet Sapph weten vrouwen krachtig te willen neerzetten. De verandering is vooral te zien in de fotografie. De collecties zelf ondergingen ook een transformatie. Zo zijn de kleuren feller en wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van kant. Dat materiaal was eerst uit den boze. Sapph komt verder met seizoenscollecties en een aparte beachlijn.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN