Scarva Jeans Company maakt spectaculaire groei door
bezig met laden...
Het succesvolle damesmerk Scarva Jeans Company
heeft wederom een positief eerste half jaar achter de rug. Het merk zag ondanks de crisis de omzet aanzienlijk stijgen in het tweede kwartaal.Het merk is naast Nederland ook verkrijgbaar in België, Duitsland en Zwitserland waar het evenredig succesvol is.
De speciale aandacht gaat voor Voorjaar/zomer 2011 uit naar een nieuwe lijn in aanvulling op de bestaande lijn. Deze stoere dameslijn, wat overigens geen jeansmerk is, is gestyled voor de leeftijdsdoelgroep 25-50. Het is de perfecte mix tussen vrouwelijke belijningen met een perfecte pasvorm en kenmerkend door de vele unieke en stoere details uit de jeanscult die op ieder artikel in de collectie verwerkt zijn.
Door het succes zijn er in Nederland al een groot aantal verkooppunten en wordt er selectief met uitbreiding omgegaan. De verkoopperiode van de Spring-Summer 2011 collectie vindt nu plaats en duurt tot 3 september. De totaal in de American Lifestyle gedecoreerde Scarva Jeans Company showroom in het World Fashion Centre (Fashion Garden-6e etage ruimte 12) wordt dagelijks druk bezocht door bestaande en vooral potentiële klanten die door het succes worden geënthousiasmeerd.
Zie voor meer informatie : www.Scarvajeanscompany.nl of 020-6159213