• Home
  • V1
  • Columns
  • Scarva Woman, L’Argentina, Van Santen & Van Santen lanceren nieuwe websites

Scarva Woman, L’Argentina, Van Santen & Van Santen lanceren nieuwe websites

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De merken Scarva

Woman, L’Argentina en Van Santen & Van Santen hebben onlangs elk een prachtige nieuwe website geïntroduceerd ter versterking van het succes en de groei van het merk. Ze weerspiegelen de lifestyle van het betreffende merk zodat bezoekers de juiste merkbeleving kunnen ervaren. De websites zijn verder specifiek ontworpen om de geselecteerde retailers van elk merk te ondersteunen.

Het is een bewuste keuze van de merken om geen eigen webshop, monobrand stores of outlet stores te hebben zodat zij niet met hun eigen klanten concurreren. Hierdoor is de verkoop exclusief aan de eigen retailers voorbehouden. De nieuwe websites ondersteunen deze strategie en hebben het doel om meer bezoek naar de verkooppunten te genereren.

Op de nieuwe websites worden de collecties op verschillende manieren getoond dankzij lifestyle- en productfotografie. Sfeervolle beelden, filmpjes en algemene informatie over merkgerelateerde onderwerpen maken de websites levendig en interessant. Consumenten kunnen alle artikelen, met relevante informatie, bekijken waarbij er een unieke link gelegd wordt naar de dichtstbijzijnde winkel c.q. webshop van de betreffende winkel waar het artikel te verkrijgen is. Retailers hebben de mogelijkheid hun winkel te presenteren met foto en korte tekst. Een nieuwe, unieke ondersteuning van onze retailers is hiermee gerealiseerd. Bij vragen kan de consument terecht bij de klantenservice van het betreffende merk voor informatie over de items en of deze nog voorradig zijn.

Voor de retailers is er ook een speciale eigen B2B webshop met een mooie lifestyle uitstraling. Dankzij twee verschillende log-in opties (met en zonder inkoopprijzen), kan de retailer deze webshop ook in de winkel gebruiken om de verschillende artikelen, kleuren en productgroepen aan de consument te laten zien.

Technische specificaties

De websites zijn volledig gebouwd in HTML waardoor ze geschikt zijn voor alle brouwsers en besturingssystemen. Ze zijn geschikt voor alle schermgroottes, ook voor tablets en smartphones.

De websites zijn bedacht met en ontwikkeld door Just, een bureau voor high-impact totaal communicatie.

Social Media

De merken hebben inmiddels ook elk een eigen Facebook pagina gelanceerd om het contact met de consument te stimuleren en te vergroten. Hier worden, onder andere, leuke nieuwtjes, collectie updates, kleedmomenten en kleedthema’s op geplaatst.

Nieuwsgierig geworden naar het resultaat? Ga dan naar: www.Largentina.nl / www.vansanten-vansanten.com / www.scarva.nl of naar Facebook: www.facebook.com/largentina.eu ; www.facebook.com/scarva.nl ; www.facebook.com/vansanten.vansanten
L'Argentina
Scarva Woman
Van Santen