• Home
  • V1
  • Columns
  • Scarva Woman verrast potentiele klanten met butlerservice

Scarva Woman verrast potentiele klanten met butlerservice

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

Scarva Woman heeft op vrijdag 8 januari en

zaterdag 9 januari jl. de kou getrotseerd en een groot aantal hoogwaardige winkels bezocht. Drie in jacquet geklede butlers overhandigde onder grote belangstelling van het winkelpersoneel, alsook winkelend publiek, een uniek cadeau. Een feestelijk ingepakte minikopie van een “speciale Scarva Blazer” in bijpassende vitrine, tezamen met een prachtige image brochure

‘The New World of Scarva’ werd aan de eigenaar of inkoopmanager overhandigd.

Aanleiding voor deze actie was om het unieke en vernieuwde concept van de Scarva Woman collectie, The New World of Scarva, onder de aandacht te brengen van de beste detaillisten van Nederland. Scarva heeft juist in deze roerige tijd sterk ingespeeld op de gewijzigde behoeftes van de detaillisten en consumenten en heeft dit op een speciale manier visueel gemaakt.

Vanaf voorjaar-zomer 2010 wordt de collectie conform `een nieuw concept` en een verbeterde formule uitgebracht met vier verrassende thema’s voor elk moment van de dag: Lifestyle Sports, Preppy Romantics, Classy Casuals en Celebrate Going-Out. Hierbij zijn de Scarva Woman collecties volledig afgestemd op de behoefte van de koopkrachtigste doelgroep uit de Nederlandse markt.

De actie is enthousiast en uitermate positief ontvangen door de speciaal selecteerde groep potentiële klanten die, naast de reeds bestaande klanten, voor dit nieuwe concept in aanmerking komen. De actie vond op vrijdag en zaterdag plaats omdat op dit moment de meeste eigenaren en hoofdinkopers zelf aanwezig waren om persoonlijk dit naar hun zeggen `originele idee` in ontvangst te nemen. De vele toezeggingen om de nieuwe Scarva Woman collectie winter 2010 in de showroom in Amsterdam te bezoeken waren de beloning van deze speciale actie.

Scarva Woman staat voor Internationale Allure met een perfecte en specifieke Nederlandse pasvorm. Het merk biedt de vooraanstaande detaillisten een enorme sterke basis en zekerheid om de meest koopkrachtige doelgroep van Nederland met succes te kunnen bedienen en wordt het bijna “een must” om de nieuwe collectie op te nemen. Met deze ludieke actie worden de nieuw geselecteerde klanten gestimuleerd om hun huidige merkaanbod met Scarva Woman uit te breiden vanaf de nieuwe herfst-winter 2010 collectie. Deze wordt van 8 februari tot en met 5 maart 2010 in de Scarva Woman showroom (Fashion Garden toren 4, 6de etage) in het World Fashion Centre in Amsterdam geshowd.

Voor meer informatie, de verkooppunten en afbeeldingen van onze collectie, zie onze website: www.scarva.nl

scarva