• Home
  • V1
  • Columns
  • Score plaatst internetzuilen

Score plaatst internetzuilen

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Score Group, eigenaar van retailketen Score en jeansmerk Chasin’, gaat in de Score-winkels

internetzuilen plaatsen. De internetplekken in de winkels zijn bedoeld voor consumenten, die direct een product kunnen bestellen, dat niet meer in de winkel verkrijgbaar is. Het modebedrijf wil hiermee voorkomen dat het 'nee' moet verkopen aan de klanten.

Momenteel heeft Score in 16 filialen al internetzuilen geplaatst. Het is de bedoelen dat webshop-plekken binnenkort in alle 82 jeanswinkels aanwezig zijn, in Nederland, België en Duitsland.

Op de internetzuilen met touchscreens, kunnen consumenten door het hele assortiment zoeken en gelijk hun gewenste product bestellen. Betalen kan contant of met pin aan de kassa.

Marc van Venrooij, senior e-commerce project manager van Score, vertelde aan Twinkle Magazine, dat de modeketen tien jaar geleden ook al eens internetzuilen in winkels plaatste: "Het virtuele schap, zoals dat toen heette, bracht hoge kosten met zich mee. De schermen waren ook niet op afstand te bedienen, waardoor we steeds op een neer moesten naar Amsterdam voor aanpassingen." Van Venrooij verwacht dat de internetzuilen deze keer wel rendabel zullen zijn. "De nieuwe zuilen zich zeker terugverdienen als iedere winkel dagelijks één product meer verkoopt door de aanwezigheid ervan."

Score
Score Group