Iedereen kan binnenkort op de eerste rij zitten bij de Fashionweek. Door de lancering van de website

Fashionweekdigital.com is de modeweek niet meer hetzelfde, volgens Patricia van der Neut, CEO van de digitale modeshows.

“Fashionweek Digital maakt en filmt eigen exclusieve fashionshows met designers. Dit zijn niet alleen de bekende designers maar ook opkomende designers,” zegt Kyra Kuppens van Fashionweekdigital.com. “De eerste dag hebben wij al aanmeldingen gekregen van mensen die de shows willen bekijken. Ook hebben al een aantal ontwerpers toegezegd om een unieke en exclusieve show te krijgen op de modewebsite.” De shows van onder andere Otazu, Sepehr Maghsoudi en Angelo van Mol zijn aan het einde van de zomer te zien op Fashionweekdigital.com. De shows staan een uur lang online, daarna zal er een nieuwe collectiepresentatie te zien zijn. De modeshows zullen uiteindelijk wel weer online staan, in het archief van de website.

Voor een dubbeltje op de eerste rij van de modeshows zitten, gaat niet helemaal op. Wie de shows wil zien moet zich eerst aanmelden. Een lidmaatschap kost vijf euro voor zes maanden. Bezoekers van de website kunnen gelijk na de shows kledingstukken uit de collecties reserveren. Ook krijgen de kijkers een korting op de collecties en zien ze interviews met de ontwerpers.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN