• Home
  • V1
  • Columns
  • Sojeans live in Nederland

Sojeans live in Nederland

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Nederlandse variant van spijkerbroekenwebshop Sojeans stond gepland

om halverwege 2012 live te gaan, maar het Franse bedrijf besloot begin deze week al haar virtuele deuren voor Nederlandse klanten te openen.

Oprichters Sébastien Méjean en Raphaël Madar openden de jeanswebshop vorige maand in thuisland Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italië, Spanje en België. De Nederlandse webshop is mogelijk eerder gelanceerd, vanwege de potentie die de oprichters in de markt zien. “Nederland is de ideale markt, met veel grote jeans-merken,” zo zei Méjean eerder tegen FashionUnited.

Sojeans, dat in 2010 werd opgericht, stelt op basis van je persoonlijke gegevens, maten en voorkeuren een specifiek aanbod voor je samen volgens de laatste trends. De komende tijd gaat het Franse bedrijf zich richten op uitbreiding in andere Europese landen. Binnen vijf jaar moet de webshop jaarlijks een omzet van 100 miljoen euro gaan genereren.

SoJeans