SponsorRing naar Steps
bezig met laden...
Modeketen Steps heeft een SponsorRing gewonnen in de categorie Media. Volgens de jury was de samenwerking met tv-serie 'Julia's Tango'
"qua match en activatie dit jaar de meest complete case in deze categorie". Steps lanceerde in maart van dit jaar een gelimiteerde collectie zomerjurken. In elke aflevering van de serie waren één of meerdere Steps jurken te zien, die vervolgens de ochtend na de uitzending in de winkels werden verkocht."Voor Steps was Julia’s Tango op Net 5 het juiste programma op de juiste zender met de juiste doelgroep. Qua resultaten kan de jury hier niet omheen. Het waren leuke jurken die in de doelgroep bijzonder leefden. Het is gedurfd van Steps om na iedere uitzending een limited collection te maken, die regelmatig uitverkochten.
Ook is er een geweldige slag gemaakt wat betreft het imago van Steps. Aanhaken aan Julia’s Tango zorgde voor een echte ommekeer voor het merk Steps. Zoiets verwezenlijken door middel van sponsoring verdient lof," aldus het oordeel van de jury. Het is niet voor het eerst dat een modebedrijf een SponsorRing wint. In 2006 won Mexx in de categorie Kunst een SponsorRing voor de actie met Fashion DNA. Robijn kreeg de prijs in 2003 voor de Robijn Fashion Award.