Steps wint Telegraaf Vrouw Award 2013
Door FashionUnited
bezig met laden...
De Nederlandse modeketen Steps, één van de drie merken van
de Coltex Retail Group, heeft voor het tweede jaar op rij de Telegraaf Vrouw Award in de categorie Mode gewonnen. De uitreiking vond gisteravond plaats in The Harbour Club in Amsterdam.In tien categorieën selecteerde een vakjury vooraf de genomineerden, waarna het publiek kon stemmen. In de categorie Mode waren genomineerd: Steps, Van Haren, Expresso, Pandora, TC WOW en Falke. In totaal hebben dit jaar 23.000 vrouwen gestemd. Vorig jaar werden 17.000 stemmen uitgebracht.
De VROUW Awards vierde dit jaar haar vijfjarig jubileum. In de maand mei kon het publiek online een stem uitbrengen in de categorieën Mode, Cosmetica, Eten & Drinken, Wonen en het Goede Doel. Genomineerden werden door een vakjury geselecteerd aan de hand van de kernwaarden van het tijdschrift VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar, betrokken en puur Hollands.
De vakjury voor de categorie Mode bestond uit Johanna Doberitz (chef mode & beauty Vrouw), Addy van den Krommenacker (modeontwerper) en Beertje van Beers (presentatrice & columniste). Daphne Deckers overhandigde, als vaste columnist van Vrouw, samen met Beertje van Beers, de award in deze categorie aan Steps.
Vorig jaar ontving Steps ook al een Vrouw Award voor de betaalbare ‘designerscollectie’, die modeontwerper Addy van den Krommenacker speciaal voor Steps ontwierp.
Steps heeft 112 winkels in Nederland en 11 in België. Er werken zeshonderd mensen.
Steps
Telegraaf