• Home
  • V1
  • Columns
  • Stichting Franchise Keurmerk op Franchise in Fashion

Stichting Franchise Keurmerk op Franchise in Fashion

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Het Franchise Keurmerk maakt objectieve toetsing van het

kwaliteitsmanagement van franchiseorganisaties mogelijk. Met het keurmerk kan een organisatie zichtbaar maken dat zij oog heeft voor relatie, strategie, contract, financiën, werving & selectie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Bij de analyse voor het keurmerk ligt de nadruk op de werkelijke beleving van de formule onder de franchisenemers in vergelijking met het management. Daarnaast komt in de analyse de naleving van de interne procedures uitgebreid aan de orde.

Het uiteindelijke beoordelingsrapport geeft ook aan kandidaat-ondernemers beter inzicht in de formule, waardoor zij een onderbouwde keuze kunnen maken om al dan niet met de (startende) organisatie in zee te gaan. Sinds het Franchise Keurmerk vermeld staat op ondermeer de site van de Kamer van Koophandel, wordt zij ook steeds vaker benaderd door potentiële kandidaten die al in contact zijn met een bestaande franchiseformule. Het doel tijdens Franchise in Fashion is dan ook om potentiele franchisenemers bewust te maken van de procedures die zij doorlopen in contact met een franchiseorganisatie.

Bezoek het Franchise in Fashion event op 6 oktober a.s. in Almere. www.FashionUnited.nl/event
wifwif